Als
u klaar bent om deze post te sturen, om te zien over 1.05nerf nieuws,
het lijkt erop dat ik ga om de inhoud te bespreken, kan het niet helpen,
maar een strakke chrysant.
1, Diablo 3 vechtmechanisme
Diablo
3 gevechten mechanisme is goed begrepen: voor het bestrijden van
middelen (links) - uitgang (rechts) - Get vechten middelen weer -
uitvoer - de situatie zien met aanvullende vaardigheden (1234) -
uiteindelijk het doden van het monster. De sleutel is om een evenwicht te vinden tussen de productie en het verbruik van middelen. Diablo
3 niet wow de strijd is duidelijk in de aard van de rol, een rol maar
ook de output, maar ook bestand tegen, evenals de behandeling, plus
monster vaardigheden met een aantal willekeur, is het moeilijk om te
integreren in lineaire gegevens, zodat ik niet hebben zeer gedetailleerde DPS analyse, omdat ze niet kunnen doen. Uitgang hoog tot op zekere hoogte kan de verdediging passend laag, laag en in welke mate, niet weten. 100000 DPS zoals dezelfde, ongeveer 700 volledig resistent te bestrijden, ongeveer 500, een bouwen zelfs 400 op. Daarom
slechts een criterium: kan vechten middelen worden gegenereerd en
verbruikt, in blessuretijd onsterfelijkheid of minder tijdens de
dobbelsteen, en uiteindelijk dood de NPC.
2, we moeten blijven vechten
Manzi gevechten mechanismen en andere beroepen in een enkel gevecht, geen verschil. Maar
in het tijdperk van het maaien kunnen we blijven vechten, dan vindt u
een groot verschil: Manzi hebben ook een strijd middelen in het proces
van de consumptie gevechten resources en andere carrière werkt niet, wat
gelijk is aan de strijd cyclus middelste
deel samen, Manzi vecht mechanisme vereenvoudigt Krijg van de
bestrijding van hulpbronnen - Output - Output - Output - monsters van de
dood ", is links-rechts, rechts, rechts ... tot vreemde stierf, gewoon
op zoek naar het gevoel zeer plezier. Neem
Manzi staat open voor stroom (45% burst rate, 5 ~ 60000 DPS voorbeeld)
te brullen over, en dubbelklik vervolgens ponsen woede op basis
volledige (ik gebruikte geveegd + woede, sneller) explosieve
ondersteuning, is fundamenteel open voor de elite vreemde doden mobs,
dan een of twee dood, omdat het aantal multi-back woede sneller, net als
barbaren kunnen Yuezhanyueyong. DH
en monniken herinneren aan hun vaardigheden, cluster, meerdere,
Admiralty, cyclonen, enz., is niet zonder uitzondering, trappen naar
beneden het aantal juiste vaardigheden en neem contact op een aantal
links-vaardigheden re-accumulatie van haat, verfijnde gasbronnen ? Stel
je voor dat een bepaald cluster, meerdere, Admiralty, wervelwind crit
kans Reageer haat wezen worden de hele strijd lus is niet sterk
vereenvoudigen en Shuangkuaigan-veel hoger?
3, Manzi een aantal extra voordelen
Zoals
1,04 buff traan, 20 boosheid, waardoor 700% wapen schade, vallen alle
doelstellingen rond Cock 9% zijde vampier hoog rijke knappe kan met 900%
letsel of Rune van 17 meter aanvallen bereik, 40000 DPS in principe kan Station lu. Monniken
barsten palm, 9 seconden 745% van de schade lijkt of enkel doel, geen
bug, deze vaardigheid is om grappig te zijn, toch? (Of
hebben Shenseng om de waarde ervan te ontdekken?) DH in het honderd
passen ter ondersteuning van de zogenoemde 100 000 DPS paneel, absoluut
Blizzard Fudge DH 100.000 paneel afgetrokken blast schadefactoren, in
feite, ongeveer 40.000 daadwerkelijk DPS 40000
DPS Manzi kan scheuren stroom station lijn en, maar de DH is nodig om
vlieger, maar ook een onoplettend hing de customer experience is niet
echt een cijfer.
4,1.05 vooruitzichten
Alleen de 1,05 carrière nerf bericht, Ik ben Lv toeval, toch?
Flying
flow "explosieve" Manzi Mingmen, deze vaardigheid nerf, althans parkour
stroming open, zonder een volledige set van minder woede en materieel
ondersteunen verschillende mainstream sterk bouwen beïnvloed. Omgekeerd,
als ik hierboven al zei, andere bezigheden en middelen van de respons
middelen in een aantal van de gevechten, zal maaien efficiency sterk
worden verhoogd, het verkleinen van de kloof met de barbaren, meer nog
dan de barbaren.
Blizzard uiteindelijk de krachtige, "schoffel zwak om de sterke steun", maar ze weten. 1,04 gelukkige tijd, hoop dat dit je niet in de steek gelaten.
No comments:
Post a Comment